Tajemnica Szamana.iso

Tajemnica Szamana.iso
Rozmiar 158,7 MB
Komputerowa Gratka: Tajemnica Szamana. Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.

Nauka na wesoło:
- Przyroda – kojot, skunks, piesek preriowy, bizon
- Technika – układanie linii kolejowych
- Muzyczne zabawy
- Westernowa piosenka
- Ciekawostki – wszystko o Indianach i Dzikim Zachodzie

Zabawy:
- Odczytaj wyrazy dymne
- Zagraj w generała
- Przepłyń rzekę
- Złóż lokomotywę

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • docucrime.xlx.pl